Bio3 Bloc

Bio3 Blog


La dieta té poder antiinflamatori per frenar la diabetis, obesitat i càncer

Una dieta rica en nutrients antioxidants exerceix un poder antiinflamatori que aconsegueix frenar el desenvolupament de diabetis, obesitat i càncer, segons va assenyalar avui el president de la Federació Espanyola de Societats de Nutrició, Alimentació i Dietètica (FESNAD), Alfredo Martínez.

En declaracions a Europa Press, Martínez va explicar que aquesta és la conclusió d'un dels principals estudis presentats en el II Congrés de la FESNAD, celebrat fins avui a Barcelona, i va subratllar que aquesta asseveració subjacent en el pensament mèdic, però ara s'ha constatat .

"Alguns aliments tenen un major nivell d'antioxidants que eviten la inflamació", tenint en compte que aquesta, al seu torn, "exerceix de disparador de malalties com la diabetis, l'obesitat i la dislipèmia", va remarcar el catedràtic de Nutrició de la Universitat de Navarra.

Llegir més

Comparteix i Gaudeix:
  • Digg
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Google
  • Live
  • Meneame
  • MisterWong
  • Netvibes
  • Technorati
  • Furl
  • MySpace
  • TwitThis
  • Wikio
  • YahooMyWeb
  • Bitacoras.com
  • Reddit

Kenya es converteix en el primer exportador mundial de te

Plantación de Té en  Kericho, Kenya Kenya s'ha convertit en el primer exportador mundial de te, després de superar a Sri Lanka, segons xifres del Consell del Te de Kenya difoses avui pels mitjans locals.

Segons les dades del Consell, el 2009 Kenya va exportar 342 milions de quilos de te a 47 països, fet que va representar un 22 per cent del mercat mundial d'exportació de te.

Llegir més

Comparteix i Gaudeix:
  • Digg
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Google
  • Live
  • Meneame
  • MisterWong
  • Netvibes
  • Technorati
  • Furl
  • MySpace
  • TwitThis
  • Wikio
  • YahooMyWeb
  • Bitacoras.com
  • Reddit

Un centre de recerca gallec estudia nous tractaments per a l'obesitat amb un greix que crema calories

Células de grasa parda El Centre d'Investigació Biomèdica en Xarxa-Fisiopatologia de l'Obesitat i la Nutrició (Ciberobn), dirigit des de Santiago de Compostela pel doctor Felipe Casanueva, avança en la recerca de noves fórmules de tractament per combatre l'obesitat mitjançant l'activació de l'anomenada greix bruna, que té la capacitat de cremar calories per mantenir la temperatura corporal.

Llegir més

Comparteix i Gaudeix:
  • Digg
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Google
  • Live
  • Meneame
  • MisterWong
  • Netvibes
  • Technorati
  • Furl
  • MySpace
  • TwitThis
  • Wikio
  • YahooMyWeb
  • Bitacoras.com
  • Reddit

Compra a la Botiga Online de Bio3

Compra en la Tienda Online de Bio3 Bio3 ja té oberta la seva botiga online per a major comoditat dels seus clients a tot Espanya i Europa.

Bio3 posa a la seva disposició una gamma àmplia de nous preparats naturals, segurs i eficaços, elaborats exclusivament amb plantes produïdes lliures de contaminació i amb alt contingut medicinal. A més, podràs gaudir de promocions, ofertes i packs especials pensades exclusivament per a tu.

Tots els seus productes es poden veure en espanyol i anglès, i es pot pagar mitjançant targeta de crèdit o dèbit.

Ara ja no hi ha excuses per comprar els nostres productes de la manera més fàcil i segura.

Comparteix i Gaudeix:
  • Digg
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Google
  • Live
  • Meneame
  • MisterWong
  • Netvibes
  • Technorati
  • Furl
  • MySpace
  • TwitThis
  • Wikio
  • YahooMyWeb
  • Bitacoras.com
  • Reddit

Les dones que dormen més, pesen menys

Las mujeres que duermen más, pesan menos Un estudi planteja que dormir menys, afecta el ritme metabòlic.

Les dones que dormen menys de cinc hores cada nit pesen, de mitjana, més que les que dormen com a mínim set hores amb regularitat, segons un estudi que s'ha presentat a la Conferència Internacional de la Societat Nord-americana del Tòrax.

Llegir més

Comparteix i Gaudeix:
  • Digg
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Google
  • Live
  • Meneame
  • MisterWong
  • Netvibes
  • Technorati
  • Furl
  • MySpace
  • TwitThis
  • Wikio
  • YahooMyWeb
  • Bitacoras.com
  • Reddit

Una dieta saludable pot disminuir el risc de desenvolupar càncer de pròstata

Una dieta saludable puede disminuir el riesgo de desarrollar cáncer de próstata Diversos estudis marquen que una dieta baixa en greixos i amb poques carns vermelles, i alt contingut de fruites i vegetals té, entre altres avantatges, la possibilitat de millorar la prevenció i el tractament del càncer.

El treball, que es publica a la revista mèdica Journal of Human Nutrition and Dietetics, va ser realitzador per Robert Ma i els seus companys, estableix que certes recomanacions dietaris són efectivament-pràctiques a l'hora de prevenir i tractar aquest tumor.

En concret, la dieta saludable inclou una baixa quantitat de greixos i una alta concentració en vegetals i verdures. A més recomana disminuir el consum de carns vermelles i altres productes lactis. Finalment, una alta ingesta de calci podria també ser favorable.

Entre d'altres elements, els experts recomanen consumir abundants tomàquets, coliflor, bròquil, te verd i complements vitamínics, incloent vitamina E i seleni.

Llegir més

Comparteix i Gaudeix:
  • Digg
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Google
  • Live
  • Meneame
  • MisterWong
  • Netvibes
  • Technorati
  • Furl
  • MySpace
  • TwitThis
  • Wikio
  • YahooMyWeb
  • Bitacoras.com
  • Reddit
  • Comprar Productes Bio3

  • Enquesta

    Com ens segueixes a Internet?

    Veure Resultats

    Loading ... Loading ...
  • Comentaris

  • Consultori Online

  • Comprar Bio3

  • Núvol d'etiquetes

  • Bio3 patrocina la SD Ponferradina

    Bio3 patrocina a la S.D. Ponferradina